minories

Presentem el llibre 'Feminism on the peripheries of Europe. An inclusive and intersectional youth approach'

12/9/2018

El llibre Feminism on the peripheries of Europe. An inclusive and intersectional youth approach és el resultat de tot un any de recerca i reflexió, fomentada des de Coppieters Foundation, al voltant de les possibilitats i transformacions del feminisme interseccional. [+]

Escola d'Estiu del CIEMEN: descobrir noves realitats

6/9/2018 Per Marta Meneu-Borja

Marta Meneu-Borja ha assistit aquest estiu a l'Escola d'Estiu del CIEMEN, sobre Drets col·lectius, feminismes i diversitats. Ens explica l'experiència i aprenentatges del curs. [+]

La Fundació Nexe participa en la tercera reunió del Fòrum de fundacions de l’esquerra nacional celebrada a Bilbo

5/6/2018

Els passats dies 25 i 26 de maig es va celebrar en Bilbo la tercera reunió plenària del Fòrum de fundacions de l’esquerra nacional dels pobles de l’estat, creat al desembre de 2016, per a conformar un espai de debat, anàlisi, reflexió comuna i coordinació d'iniciatives entre diverses fundacions i associacions similars d'orientació sobiranista d'esquerres [+]

Minority SafePack: Iniciativa ciutadana europea a favor de la diversitat i els drets de les minories a Europa

23/3/2018

Donem suport a la iniciativa ciutadana europea Minority SafePack, l'objectiu de la qual és demanar a la Unió Europea que millore la protecció de les comunitats de minories lingüístiques o nacionals  [+]