diversitat

Dret a la salut i perspectiva de gènere, algunes reflexions

10/7/2018 Per Vicenta Tasa

Ens queda  molt de camí encara fins aconseguir una política de salut que incorpore de manera adequada la perspectiva de gènere i totes les diversitats socials per fer possible el principi d’igualtat efectiva al dret a la salut i a l’atenció sanitària. Estem molt lluny de per superar la realitat actual que afirma que les dones, en general, pateixen uns nivells de salut més precaris que els homes. [+]

La cu

28/6/2018 Per Vicent Pons i Vidal

La cu és més que la dessetena lletra de l’abecedari. Per a les persones valencianistes la cu ha de ser la inicial de la paraula queer i per això hem de fer un pas valent endavant i apostar per la desconstrucció del gènere i la reconstrucció dels subjectes, perquè només així avançarem en la nostra lluita d’una societat inclusiva i de totes i tots. [+]

À Punt per al feminisme?

15/6/2018 Per Laia Mas

La transformació social en matèria de gènere necessita el suport dels mitjans públics audiovisuals, i no es tracta només de tindre dones al capdavant de programes o fer-ne d’específics que parlen d’elles. Caldrà veure el pes específic de la igualtat en tots els continguts, perquè la transversalitat és alguna cosa més profunda i la nova À Punt pot ser clau per a transformar la societat valenciana.  [+]

Minority SafePack: Iniciativa ciutadana europea a favor de la diversitat i els drets de les minories a Europa

23/3/2018

Donem suport a la iniciativa ciutadana europea Minority SafePack, l'objectiu de la qual és demanar a la Unió Europea que millore la protecció de les comunitats de minories lingüístiques o nacionals  [+]