feminisme

El valencianisme serà feminista o no serà. El nou Lab de Nexe

21/3/2018 Per Reis Gallego

El passat 28 de febrer presentàrem el Lab Feminista de la Fundació Nexe. Aquest projecte naix de les inquietuds que un grup de valencianistes feministes teníem, amb un objectiu ben clar: com pot ajudar el feminisme a definir el valencianisme que volem.  [+]

[VÍDEO] Presentació del Lab de Feminisme

12/3/2018

El 28 de febrer de 2018 la Fundació Nexe va presentar el Lab de Feminisme, un espai de pensament i reflexió per al feminisme dins el valencianisme [+]

La Fundació Nexe presenta el Lab de Feminisme, un espai de pensament i reflexió per al feminisme dins el valencianisme

1/3/2018

El Lab de Feminisme naix amb la voluntat d'entroncar el discurs valencianista i el feminista i de mobilitzar i visibilitzar les diferents vessants del pensament feminista al País Valencià. [+]

El valencianisme serà feminista o no serà. Presentació del Lab de Feminisme.

15/2/2018

Des de la Fundació Nexe volem introduir la perspectiva feminista de forma transversal al valencianisme d'esquerres des de la perspectiva de les joves generacions que reclamen un País que mire per tots i totes. En aquest marc naix el Lab de feminisme, un espai de treball i reflexió per a generar un discurs feminista des del valencianisme cívic.  [+]