El II Workshop d’Identitat i Cultura abordarà els reptes d’engegar la nova radiotelevisió pública valenciana

4/9/2017

La Fundació Nexe, juntament amb el Centre Maurits Coppieters, organitza el 21 i 22 de setembre el II Workshop d’Identitat i Cultural, titulat “Mitjans de comunicació i identitats plurals a l’Europa multicultural”, que tindrà lloc a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la Universitat de València. [+]

Minories lingüístiques al cor d'Europa

20/7/2017 Per Ignasi Muñoz

Ignasi Muñoz del diari La Veu va assistir a Estrasburg en nom de la Fundació Nexe a una visita organitzada per MIDAS, l'associació de mitjans de comunicació en llengua minoritària. Una trobada que tingué lloc entre el 12 i 15 de juny amb mitjans de diferents territoris europeus amb llengua pròpia per a aprendre i conéixer amb especial atenció la situació política d'Alsàcia. Llegeix el seu article ací. [+]

Oberta la convocatòria de comunicacions per al I Workshop Internacional d’Identitat i Cultura, organitzat per la Fundació Nexe i el Centre Maurits Coppieters

26/5/2017

El I Workshop Internacional d’identitat i cultura porta el títol de ‘Mitjans de comunicació i identitats plurals a l’Europa multicultural’ i se celebrarà els dies 21 i 22 de setembre a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la Universitat de València. [+]

Obert el període d’inscripció a la Coppieters Academy sobre els drets de les minories en una Europa canviant

28/3/2017

El Centre Maurits Coppieters, entitat europea de la qual forma part la Fundació Nexe, organitza la Coppieters Academy 2017. Es tracta d’un curs intensiu pensat per a que les persones participats adquireixen un coneixement en profunditat sobre la Unió Europea a través d'una sèrie de conferències, tallers interactius i visites d'estudi. El curs tindrà lloc entre el 12 i 14 de setembre a Brussel·les i el període d’inscripció finalitza el proper 30 d’abril. [+]