Presentem el llibre 'Feminism on the peripheries of Europe. An inclusive and intersectional youth approach'

12/9/2018

El llibre Feminism on the peripheries of Europe. An inclusive and intersectional youth approach és el resultat de tot un any de recerca i reflexió, fomentada des de Coppieters Foundation, al voltant de les possibilitats i transformacions del feminisme interseccional. [+]

Minority SafePack: Iniciativa ciutadana europea a favor de la diversitat i els drets de les minories a Europa

23/3/2018

Donem suport a la iniciativa ciutadana europea Minority SafePack, l'objectiu de la qual és demanar a la Unió Europea que millore la protecció de les comunitats de minories lingüístiques o nacionals  [+]

Opinió

Una Europa social, una Europa amb futur?

8/1/2018 Per Nicolau Calabuig i Serna

A ningú se li escapa que el major intent de crear un organisme de governança supraestatal realitzat mai en el món, es troba en un procés de qüestionament de la seua pròpia naturalesa, fruit, d’una banda, del nou escenari mundial que emergeix, i de l’altra, d’una situació interna de falta de legitimitat de cara a la ciutadania dels seus Estats membres. [+]

El II Workshop d’Identitat i Cultura abordarà els reptes d’engegar la nova radiotelevisió pública valenciana

4/9/2017