multilingüisme

“Migracions i Minories Culturals i Lingüístiques a Europa”, nou monogràfic del Centre Maurits Coppieters

9/3/2017

El Centre Maurits Coppieters, organització europea de la qual forma part la Fundació Nexe, ha publicat un nou monogràfic que aborda la integració de les persones migrades a societats complexes on conviuen dues o més llengües.  [+]

Es presenta l'acord sobre la competència lingüística del personal públic

27/12/2016

Des de la Fundació Nexe volem donar l'enhorabona als sindicats promotors, i expressar la nostra satisfacció i esperança pel futur de la nostra llengua, que avança amb mesures com aquesta cap a la igualtat i el reconeixement dels nostres drets lingüístics [+]

Presentació del #Demos10, "Poder i llengua. Les llengües de l'ensenyament al País Valencià"

21/11/2016

El passat 16 de novembre la Fundació Nexe i l'ACV Tirant lo Blanc presentaren el número 10 de la seua col·lecció #Demos, Poder i Llengua. Les llengües de l'ensenyament al País Valencià, de Vicenta Tasa i Anselm Bodoque. La presentació va tindre lloc al Col·legi Major Rector Peset a les 19 hores i comptarem amb la presència dels autors, professors de la Universitat de València; Vicent Flor, sociòleg i exdirector acadèmic de la Fundació Nexe; i Rubén Trenzano, director general de Política Lingüística.  [+]

Experts en multilingüisme europeu debaten al I Workshop de Multilingüisme i Diversitat Lingüística

7/11/2016

El Workshop Multilingüisme i diversitat lingüística: les polítiques lingüístiques a la UE, organitzat per la Fundació Nexe i el Centre Maurits Coppieters, ha reunit a València experts en la matèria i un públic nombrós.  [+]