política cultural

El II Workshop d’Identitat i Cultura abordarà els reptes d’engegar la nova radiotelevisió pública valenciana

4/9/2017

La Fundació Nexe, juntament amb el Centre Maurits Coppieters, organitza el 21 i 22 de setembre el II Workshop d’Identitat i Cultural, titulat “Mitjans de comunicació i identitats plurals a l’Europa multicultural”, que tindrà lloc a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la Universitat de València. [+]

El #demos8 entre els llibres més venuts a la Llibreria 3 i 4

1/2/2016

El #demos8 "El valencianisme enfront d'Espanya: una anàlisi estratègica" d'Amadeu Mezquida i publicat per la Fundació Nexe, ha sigut un dels llibres més venuts durant gener a la Llibreria 3 i 4. [+]

20 de novembre, dia del Tirant

20/11/2014 Per Nathalie Torres

El 20 de novembre és el Dia del Llibre Valencià. Commemorem la publicació del Tirant lo Blanch de Joanot Martorell, i impulsem el llibre editat al País Valencià. [+]

"València, any zero", la XXIV Universitat del Tirant #VLCany0

29/10/2014

La XXIV Universitat del Tirant portarà per titol “València, any 0″ i estarà dedicada a analitzar el moment actual i el futur de la Ciutat de València. La matricula és gratuïta i per a participar cal registrar-se mitjançant el formulari adjunt. [+]

Suma't a la celebració de les Jornades pel Patrimoni Valencià

18/7/2014

L’ACV Tirant lo Blanc està preparant una iniciativa per a impulsar la celebració d’activitats que facen valdre el nostre ric patrimoni. Ja podeu consultar les bases i registrar activitats per a la primera edició de les Jornades del Patrimoni Valencià. [+]

Contra el veto a Joan Francesc Mira per al Consell Valencià de Cultura

29/5/2012

La Fundació Nexe us anima a adherir-vos i difondre el manifest impulsat per Valencians pel Canvi contra l’exclusió de Joan Francesc Mira del Consell Valencià de Cultura. Joan Francesc Mira, fundador de Valencians pel Canvi, és “l’intel·lectual valencià viu més reconegut i de més gran projecció”, tal com s’explica al document, malgrat la qual cosa ha estat vetat al CVC.  [+]

Premsa

'Sobredotación inútil y énfasis ruinoso' de José Miguel Iribas

29/9/2011

El model de dotacions arquitectòniques de l'administració valenciana és econòmicament insostenible i llasta el futur de tot el sector cultural.  [+]