Publicat: 17 maig del 2018

Avís legal i condicions d'ús

1. AVÍS LEGAL

2. ACCEPTACIÓ DE LES CONDICIONS D’ÚS

3. CONTINGUT DEL WEB

4. ÚS DEL WEB

5. CONTINGUTS I SERVEIS ENLLAÇATS A TRAVÉS DEL WEB

6. DRETS DE PROPIETAT INTEL·LECTUAL I INDUSTRIAL

7. EXONERACIÓ DE RESPONSABILITAT

8. ACTUALITZACIÓ D’AQUESTES CONDICIONS

9. LEGISLACIÓ I JURISDICCIÓ APLICABLE

1. AVÍS LEGAL

En compliment de l’article 10 de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic (LSSICE), us informem de les dades que identifiquen l’entitat titular del web http://www.fundacionexe.org/

Nom: Fundació Nexe de la CV
CIF: G-98304744
Adreça: C/ Campoamor, 91, Despatx C – 1r pis, 46022 València
Telèfon: +34 647 789 362
Email: lopd@fundacionexe.org
Twitter: @fnexe
Facebook: Fundació Nexe

Està inscrit en el Registre d’Associaciones

2. ACEPTACIÓ DE LES CONDICIONS D’ÚS

3. CONTINGUT DEL WEB

El lloc web allotjat amb el nom de domini www.fundacionexe.org constitueix un web associatiu que ofereix informació sobre totes les nostres activitats de formació, comunicació, dinamització o normalització lingüística. En l’apartat Fundació del web, trobareu la informació completa.

4. ÚS DEL WEB

Com a usuari us comprometeu a fer un ús correcte i legal del contingut i dels recursos accessibles des d’aquest web, respectant sempre a la resta d’usuaris.

Com a usuaris renuncieu a utilitzar qualsevol recurs o informació continguda en aquest web amb finalitats il·lícites, il·legals o contràries a la bona fe i a l’ordre públic, així com qualsevol mitjà que puga danyar, inutilitzar o impedir l’ús normal dels recursos i informacions continguts en el web, o els sistemes d’informació, documents, arxius i tota classe de continguts emmagatzemats en qualsevol equip informàtic de Fundació Nexe, dels seus membres o de qualsevol altre usuari del web.

Si incomplíreu qualsevol d’aquestes obligacions, haureu de respondre pels danys i perjudicis que causes.

La Fundació es reserva el dret de deixar de prestar el servei per a retirar els continguts il·legals, sense perjudici de la responsabilitat per danys i perjudicis que pogueren derivar-se. Aquesta suspensió o retirada no donarà dret a cap indemnització.

5. CONTINGUTS I SERVEIS ENLLAÇATS A TRAVÉS DEL WEB

Els enllaços que conté aquest web poden conduir-vos a altres webs gestionats per tercers, sobre els que no tenim cap responsabilitat. Per això, la Fundació no respon ni de l’estat ni dels continguts d’aquests webs, ni tampoc implica que els recomane o aprove els seus continguts.

En qualsevol cas, l’accés a aquests webs suposa que us sotmeteu a les seues pròpies polítiques legals, sense que existisca responsabilitat per part de la Fundació.

6. DRETS DE PROPIETAT INTEL·LECTUAL I INDUSTRIAL

Tots els materials i informació del web de la Fundació estan sotmesos a la normativa vigent sobre propietat intel·lectual i industrial.

La Fundació és titular dels drets de propietat industrial i intel·lectual del web, així com dels continguts que alberga.

Per tant, no es permet l’ús dels continguts del web sense l’autorització expressa i per escrit de la Fundació. Qualsevol ús del web o dels seus continguts ha de tindre una finalitat particular.

Els elements com logotips o imatges que apareguen en el web aliens a la Fundació pertanyen als seus respectius propietaris, pel que seran aquests els responsables de qualsevol possible disputa que puga sorgir respecte a ells.

Si teniu algun dubte pel que fa a la propietat de qualsevol dels continguts o serveis que s’ofereixen a través del web, no dubteu a contactar amb nosaltres perquè us ajudem.

7. EXONERACIÓ DE RESPONSABILITAT

La Fundació vetlarà, en la mesura dels seus recursos tècnics i humans pel correcte funcionament del web així com perquè el seu contingut siga correcte i veraç.

Això no obstant, la Fundació no pot garantir l’absència de virus o altres elements lesius, introduïts per tercers, que pogueren causar danys o alteracions en el sistema informàtic, en els documents electrònics o en els vostres fitxers quan visiteu el web com a usuaris.

La Fundació no es fa responsable de:

• Els danys derivats del mal ús d’aquest web o dels seus continguts per als usuaris, ni de qualsevol acció realitzada sobre la base de la informació que apareix al web.
  • Els errors o omissions que pogueren aparèixer en els continguts del web
  • Les pèrdues o danys causats en el software i equips informàtics dels usuaris o de tercers per l’incompliment d’aquestes condicions d’ús per la vostra part, com a usuari, o per errors o desconnexions en les xarxes de telecomunicacions que produïsquen la suspensió, cancel·lació o interrupció del servei del web abans o durant la prestació d’aquest.

Us correspon, com a usuaris, disposar de les ferramentes adequades per a la detecció i desinfecció de programes informàtics nocius.

8. ACTUALITZACIÓ D’AQUESTES CONDICIONS

La Fundació us informa que aquestes condicions d’ús, la resta de textos legals i en general, qualsevol element que forma part del disseny i configuració del web, podrà ser modificat, en aquest cas canviarem la data d’actualització que apareix a l’encapçalament de la informació legal.

Els nous efectes que produisca la modificació es posaran en marxa una vegada publicada en el web, per això és important que acceptes la vinculació a les condicions aplicables del web en cada moment.

9. LEGISLACIÓ I JURISDICCIÓ APLICABLE

Aquestes condicions d’ús es regiran i interpretaran conforme a la legislació espanyola i qualsevol disputa relacionada amb el web de la Fundació es tramitarà davant la jurisdicció espanyola.