[VIDEO] Presentació de l'Àgora 3

26/9/2018

La Fundació Nexe ha presentat l'última publicació de la col·lecció Àgora, titulada La qualitat normativa al País Valencià. Propostes per a un nou model de producció i avaluació de les nostres normes, que gira al voltant de la introducció de mesures queb asseguren una qualitat de les normes elaborades al sistema valencià de govern. En l’acte de presentació, que va tindre lloc a l’Octubre Centre de Cultura Contemporània el dimecres 18 de juliol, van participar l’autora, Claudia Gimeno, el professor de Dret Administratiu de la Universitat de València, Andrés Boix, i la secretària de la Fundació Nexe, Reis Gallego.

La autora proposa la creació d’un òrgan especialitzat dins la Generalitat amb el grau més alt possible d’autonomia i especialització interdisciplinària que s’encarregue de la garantia de la qualitat normativa. Gimeno creu que “per la situació política en què ens trobem ara seria un bon moment per portar a terme aquesta proposta”, ja que “no suposaria una gran inversió” i “ens situaria a l’avantguarda de l’Estat espanyol”, on no s’ha fet cap cosa al respecte.

Descarrega'l ací.

Tags: política valenciana, Fundació Nexe, llibres, cultura democràtica, democràcia.