[VÍDEO] Presentació del Demos 11

24/1/2018

La Fundació Nexe va presentar el 25 d’octubre el nou número de la col·lecció Demos, titulat Un model productiu des del territori: cap a la clusterització de l’economia valenciana a la Confederació Empresarial Valenciana (CEV).

L’obra pretén sistematitzar el debat sobre les polítiques de clúster a partir d’una revisió de la documentació existent i la seua possible aplicació al cas valencià. Així ho va explicar l’autor, qui va posar èmfasi en què el llibre compta amb dues parts: una més teòrica, i una altra més propositiva amb suggeriments per implementar la política de clústers al nostre territori.

En aquest vídeo, el seu autor, Francesc Xavier Molina, ens explica el contingut del llibre.

Francesc Xavier Molina Morales és Catedràtic d’Organització d’Empreses de la Universitat Jaume I (UJI), llicenciat en Ciències Econòmiques per la Universitat de València, Master en Industrial Policy and Corporate Strategy per la Maastricht Business School. És també coordinador del grup de recerca AERT-UJI, i ha estat director de l’Institut de Desenvolupament Local de la UJI, i actualment és coordinador del seu programa de doctorat, a banda de responsable de diversos projectes de recerca i publicacions sobre clusters, xarxes, capital social i innovació empresarial.

L’edició d’aquest Demos número 11 ha sigut possible gràcies a 83 mecenes que, a través de la plataforma Verkami, han fet la seua aportació.

Descarregueu el llibre en versió pdf o adquiriu-lo en paper ací.

.