Es presenta l'acord sobre la competència lingüística del personal públic

27/12/2016

L'acord sobre la competència lingüística del personal públic s'ha presentat hui a La Nau de la Universitat de València. Intersindical Valenciana, CCOO PV i UGT-PV han signat aquest acord per tal de garantir a l'administració pública l'atenció en les dues llengües oficials i compensar els dèficits que encara presenta el coneixement i ús del valencià.

Susanna Pardines, coordinadora del Lab de Cultura i Identitat de la Fundació Nexe, ha assistit a l'acte presentat pel vicerector de Cultura i Igualtat de la Universitat de València, Antonio Ariño, per demostrar el suport de la nostra entitat a la iniciativa. Des de la Fundació Nexe volem donar l'enhorabona als sindicats promotors, i expressar la nostra satisfacció i esperança pel futur de la nostra llengua, que avança amb mesures com aquesta cap a la igualtat i el reconeixement dels nostres drets lingüístics, una reivindicació històrica de la majoria social del País Valencià.

Tags: política valenciana, política lingüística, multilingüisme, llengua.