Presentació a Barcelona del llibre "Una nova via per a l’empresa valenciana. Bases i propostes econòmiques per al futur"

9/11/2016

La Fundació Nexe el  Col·legi d’Economistes de Barcelona, amb la col·laboració d’Espai País Valencià i Casa de València,organitzen la presentació del llibre Una nova via per a l’empresa valenciana. Bases i propostes econòmiques per al futurel proper 14 de novembre a les 19.30 hores. La presentació tindrà lloc a la seu del Col·legi d’Economistes de Barcelona i comptarà amb la presència de Joan Casas -degà del Col·legi d’Economistes de Barcelona-, Oriol Amat -catedràtic de la UPF i president de l’ACCID-, Vicent Sanchis –periodista-, Vicent Olmos -editor del llibre-, i Elies Seguí –professor d’Economia Financera i Comptabilitat de la Universitat Politècnica de València, Director Acadèmic de la Fundació Nexe i coordinador del llibre. La cita pretén donar a conèixer la publicació editada per la Fundació Nexe i l’Editorial Afers, i posteriorment hi haurà un torn obert de preguntes posterior a l’exposició dels participants i aquelles persones que així ho desitgen podran adquirir un exemplar del llibre.

L’obra arriba just quaranta anys després de la publicació de La via valenciana d’Ernest Lluch, el llibre que va iniciar l’etapa de maduresa sobre els estudis de l’economia valenciana, tot exposant des de les bases d’aquesta així com nombrosos suggeriments reflexius al voltant del model econòmic valencià, que compta amb unes característiques diferenciadores dels de la resta de l’estat. La via valenciana també va ser publicada llavors per l’Editorial Afers.

Tags: economia, economia valenciana, Fundació Nexe, finançament autonòmic.