Presentació del llibre #pensarPV2 "Una nova via per a l'empresa valenciana" a Ontinyent

31/10/2016

La Fundació́ Nexe organitza, amb la col·laboració de Caixa Ontinyent, la presentació del llibre “Una nova via per a l’empresa valenciana. Bases I propostes econòmiques per al futur” el proper 9 de novembre al Centre Cultura Caixa Ontinyent, concretament a la Sala Previsora. L’acte començarà a les 19.30 hores, i amb aquest tenim la intenció de donar a conèixer els continguts i les diferents aportacions d’aquest llibre.

En la presentació comptarem amb la presència i participació d’Elies Seguí (coordinador del llibre), Rafael Beneyto (autor del llibre), Rafael Pla (president de COAVAL), Josep Pla (membre del Consell d’Administració de Caixa Ontinyent) i Clara Ferrando (Secretària Autonòmica d’Hisenda). És important assenyalar que es tracta d’un llibre col·lectiu sobre els diferents reptes als que s’enfronta la xarxa de xicotetes i mitjanes empreses sobre les que funciona l’economia valenciana. Al llibre trobarem sis aportacions pluridisciplinars i diverses amb les quals es dibuixa la situació actual de l’economia i l’empresa valenciana, amb els seus reptes i les seues oportunitats, així com una sèrie de propostes i actuacions amb les que reinventar i reconstruir el nostre model productiu; amb l’objectiu principal de remarcar que sense un model econòmic el poble valencià no aconseguirà eixir de l’actual crisi econòmica i social, i assenyalant la necessitat d’un nou model innovador, obert al món i socialment responsable.

Tags: economia, economia valenciana, Fundació Nexe, finançament autonòmic.