Presentacions: “Una nova via per a l’empresa valenciana. Bases i propostes per al futur”

6/10/2016

"Una nova via per a l’empresa valenciana. Bases i propostes econòmiques per al futur" és un llibre col·lectiu sobre els reptes de la xarxa de xicotetes i mitjanes empreses gràcies a la qual funciona l’economia valenciana. El volum és una iniciativa de la Fundació Nexe i de l’Associació Cívica Valenciana Tirant lo Blanc i consisteix en sis aportacions diverses i pluridisciplinàries sobre l'economia i l'empresa valenciana. El llibre defensa la tesi que sense un model econòmic els valencians no aconseguirem eixir de l'actual crisi econòmica i social. Un nou model que ha de ser innovador, obert al món i socialment responsable.

Aquests mesos la Fundació Nexe organitzarà presentacions del llibre en diferents pobles del territori valencià i també a Barcelona. Les presentacions previstes fins ara són les següents:

o   El 13 d’octubre a Castelló a les 19.30h (lloc per determinar) i comptarem amb la presència d’Elies Seguí (coordinador del llibre), Isidre Marc (autor del llibre), Enric Nomdedéu (Secretari Autonòmic d'Ocupació), Jose Luis Ginés (degà del Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics Industrials de Castelló) i Miguel Ginés (moderador).

o   El 14 d’octubre a Gandia, a les 20.00h a FOMENT AIC, amb la presència d’Elies Seguí, Rafael Beneyto (autor del llibre), Ramon Soler (president Cercle d’Economia de la Safor) i Natxo Costa (DG de Comerç i Consum).

o   El 9 de novembre a Ontinyent, a les 19.30h a la sala La Previsora de Caixa Ontinyent, i comptarem amb la presència d’Elies Seguí (coordinador del llibre), Rafael Beneyto (autor del llibre), Josep Pla Barber (membre del Consell d’Administració i catedràtic de Direcció d’Empresa a la Universitat de València), Rafael Pla (president de COAVAL) i Clara Ferrando (Secretària Autonòmica d’Hisenda)

o   El 14 de novembre a Barcelona, a les 19.30h. al Col·legi d’Economistes de Barcelona, i comptarem amb la presència d’Elies Seguí (coordinador del llibre), Vicent Olmos (editor del llibre), Vicent Sanchis (periodista), Oriol Amat (catedràtic de la Universitat Pompeu i Fabra i president de l’ACCID) i Joan Casas (Degà Col·legi d’Economistes).

Podeu trobar més informació del llibre ací http://www.fundacionexe.org/web/article/528

.