Participació en l'acte d'adhesió al manifest

3/10/2016

El passat dimecres l'ACV Tirant lo Blanc i la Fundació Nexe assistírem a l’acte d’adhesió al manifest “per un finançament just”. Aquest document exigeix una reforma immediata del finançament autonòmic amb efectes d’1 de gener de 2014, per a tindre, d’aquesta manera, la possibilitat de finançar els serveis públics dels valencians i les valencianes i que permeta l’exercici de les competències pròpies.

El document també assenyala la necessitat del reconeixement dels dèficits de finançament acumulat al llarg dels anys, xifrat en almenys 12.433 milions d’euros del 2002 al 2013; la definició i l'establiment d'un mecanisme de compensació d'aquests dèficits; i l’execució per part de l’estat d’unes inversions en infraestructures equiparables –com a mínim– al pes poblacional del territori que compense la insuficiència inversora dels últims anys.

Per a accedir al document oficial, clica ací: http://www.fvmp.es/wp-content/uploads/2016/05/Manifest_per_un_finançament_just_per_a_la_Comunitat_Valenciana_val.pdf

Aquest acte d’adhesió culminarà amb un acte al Círculo de Bellas Artes de Madrid el 5 d’octubre, on es preveu la participació de membres del govern, representants dels grups parlamentaris de les Corts Valencianes, agents econòmics i socials.

Per un finançament just per als valencians i les valencianes!

Tags: política valenciana, economia, economia valenciana, Fundació Nexe, finançament autonòmic, justícia.