I Workshop de Democràcia i Participació. El valor dels Governs de Coalició i la Participació Ciutadana

19/9/2016

L’ACV Tirant lo Blanc i la Fundació Nexe organitzen enguany el I Workshop de Democràcia i Participació els dies 4 i 5 de novembre a l’Octubre Centre de Cultura Contemporània (OCCC), un congrés amb el qual volem posar en relleu  les diferents tendències i evolucions democràtiques i pràctiques que es produeixen al País Valencià, així com els diferents interessos que puguen anar desenvolupant-se a la societat i el món associatiu.Per totes aquestes raons,  volem remarcar la necessitat de posar en pràctica aquelles experiències quotidianes de participació no només en el nostre dia a dia, sinó també en les institucions que ens representen.

bannerbo

El workshop d’enguany, “El valor dels Governs de Coalició i la Participació Ciutadana” coordinat pel LAB de Democràcia i Participació integrat a la Fundació Nexe, comptarà amb la participació de José Álamo, Pedro Martín Gutiérrez i Josep Reniu, a banda dels i les diferents participants a les micro-xarrades prèvies referents a les experiències participatives, per una banda, i per altra, de governs en coalició.

Per a fer possible la celebració d’aquest workshop i perquè la seua organització siga participativa des del començament hem posat en marxa un projecte de Verkami. Ací vos deixem l’enllaç perquè entre totes i tots ho fem possible!

De la mateixa manera, fem una crida a comunicacions fins el 14 d’octubre, perquè qualsevol persona que vulga participar en aquest workshop mitjançant una microxarrada.

El document (a gerencia@tirant.org amb assumpte workshop de democràcia i participació), ha d’especificar:

• Nom i cognoms
  • Adreça
  • El motiu de la participació al workshop

Les microxarrades han de ser d’una durada màxima de deu minuts, és a dir, un màxim de 3 pàgines, on s’exposen experiències o idees/reflexions sobre la participació ciutadana amb participació de les institucions o extrapolables a les institucions.

PROCEDIMENT de PARTICIPACIÓ a través de les  COMUNICACIONS

Fins al dia 14 d’octubre del 2016 poden presentar-se un breu resum de les comunicacions, unes 500 paraules, especificant què es vol fer, com i per què, per a poder determinar així la seua adequació al marc del workshop.

El comité científic i organitzador farà la notificació als participants finals amb data màxima del 20 d’octubre del 2016.

Tags: política valenciana, participació ciutadana.