Verkami per a finançar el segon llibre de la col·lecció #PensarPV

2/5/2016

La Fundació Nexe i l'Editorial Afers hem posat en marxa un Verkami per a aconseguir finançament per a l'edició del segon número de la col·lecció Pensar el País Valencià. Es tracta de Una nova via per als valencians. Bases i propostes econòmiques per al futur, un llibre col·lectiu coordinat per Elies Seguí, professor d'Economia Financera i Comptabilidad de la Universitat Politècnica de València, que tracta sobre la situació de la xarxa de mitjanes i xicotetes empreses gràcies a la qual funciona l'economia valenciana.

L'obra persegueix, d'una banda, identificar els reptes i les oportunitats que té l'empresa valenciana al seu davant, i de l'altra, proposar actuacions àmplies i variades amb l'objectiu de reinventar un nou model productiu per a la nostra societat. Sense un model econòmic, responsable i competitiu, els valencians no aconseguirem eixir de l'actual crisi econòmica i social. Un nou model que ha de ser innovador, obert al món i socialment responsable.

El llibre consisteix en sis aportacions diverses i pluridisciplinàries i es divideix en sis capítols, amb la participació d'Isidre March, Fidel Leon, Vicent Cucarella, Àngel Soler, Rafael Beneyto i Josep Vicent Boira, a part  del coordinador, Elies Seguí. A més, compta amb un pòleg de Vicent Soler, catedràtic d'Economia Aplicada de la Universitat de València i conseller d'Hisenda i Model Econòmic de la Generalitat Valenciana, i epíleg de Rafael Climent, conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Ocupació. Vegeu l'índex del llibre.

Amb la teua ajuda, el llibre es publicarà al mes de juny en l'editorial Afers i es distribuirà per les llibreries del país i la resta de territoris del nostre domini lingüístic. ¿Ens ajudes a fer realitat aquest projecte? Participa en el verkami i tria entre la gran varietat de recompenses que oferim de manera conjunta la Fundació Nexe i l'editorial Afers.

Tags: economia, economia valenciana, Fundació Nexe.