Dos socis de l’ACV Tirant lo Blanc i la Fundació Nexe reben l’Alta Distinció “Francesc de Vinatea”

26/4/2016

Des de l’ACV Tirant lo Blanc i la Fundació Nexe expressem la nostra més sincera felicitació als membres de la Comissió d’Experts per analitzar els problemes financers de la Generalitat Valenciana pel lliurament de l’Alta Distinció Parlamentària de les Corts “Francesc de Vinatea”. Especialment, volem destacar a  Rafael Beneyto Cabanes, autor del Demos 2 sobre finançament valencià, i a Vicent Cucarella Tormo, tots dos socis de la nostra entitat, col·laboradors habituals del butlletí de la fundació i participants en moltes de les tertúlies i debats que hem organitzat al llarg dels darrers anys.

Hui és un dia de reconeixement de la grandíssima feina feta fina ara, però sabem que cal continuar treballant per la reivindicació d’un finançament just per al País Valencià. És una qüestió de justícia i solidaritat per part de l’Estat espanyol. Volem deixar de ser l'única regió per davall de la mitjana de PIB a l’Estat espanyol que aporta més del que rep. Aquest és un tema clau per a la societat valenciana que ens ha de permetre garantir el benestar, present i futur, dels nostres conciutadans, i que ens ha d’ajudar a aturar l’empobriment que patim i el deteriorament de la nostra qualitat de vida.

Enhorabona, Rafa i Vicent!

Tags: economia, economia valenciana, finançament autonòmic.