Presentacions del #demos8 al mes d'abril

31/3/2016

El mes d'abril es portaran a terme diverses presentacions del #demos8, l'últim llibre publicat per la Fundació Nexe. El valencianisme enfront d'Espanya. Una anàlisi estratègica, del politòleg Amadeu Mezquida, se centra en el moment clau en què es troba el valencianisme i el repte importantíssim al qual s'enfronta: consolidar-se i créixer per a capgirar l’actual situació identitària al País Valencià. El llibre repassa els factors que han conduït el moviment valencianista al seu èxit actual i radiografia la identitat hegemònica espanyola de la societat valenciana. A partir de l’anàlisi d’aquesta paradoxa, proposa estratègies de futur des d’una perspectiva nova i diferent que no passaran desapercebudes.

El llibre ja ha estat presentat en diversos municipis del País Valencià, i aquest mes d'abril continua la seua gira. Les presentacions previstes són les següents:

- Divendres 15 d'abril a les 19.30h a la Casa de Cultura de Fontanars dels Alforins (La Vall d'Albaida)

- Dijous 21 d'abril a les 19.00h a Elx (Baix Vinalopó)

- Divendres 22 d'abril a les 19.00h a La Vila Joiosa (La Marina Baixa)

- Dimecres 27 d'abril a les 19.00h a Faura (Camp de Morvedre)

- Divendres 29 d'abril a les 18.00h a Canals (La Costera)

Vos esperem per a contribuir al debat sobre la situació històrica del valencianisme. Si esteu interessats a fer una presentació del llibre al vostre municipi, vos podeu posar en contacte amb nosaltres escrivint al correu projectes@tirant.org.

Tags: política valenciana, Fundació Nexe, identitat valenciana.