Presentació del #Demos8, ‘El valencianisme enfront d’Espanya’

19/11/2015

Les properes setmanes tindran lloc les presentacions del darrer Demos publicat per la Fundació Nexe. Es tracta del Demos 8, El valenciansime enfront d’Espanya: una anàlisi estratègica, d’Amadeu Mezquida, que ha estat finançat a través de Verkami amb la col·laboració de 126 mecenes.

El valencianisme es troba en un moment clau de la seua trajectòria, però s’enfronta a un repte important: consolidar-se i créixer per a subvertir l’actual situació identitària al País Valencià. Però “El valencianisme enfront d’Espanya” va més enllà de repassar els factors que han conduït el moviment valencianista al seu èxit actual alhora o fer una radiografia de la identitat hegemònica espanyola en la societat valenciana. L’obra de Mezquida planteja propostes estratègiques de futur des d’una perspectiva nova i diferent que no passarà gens desapercebuda ni deixarà indiferent als i les lectores.

La presentació del llibre tindrà lloc a València el proper 26 de novembre a les 19h de la vesprada a l’Octubre Centre de Cultura Contemporània de València. A més, es presentarà també a la Llotja del Cànem de Castelló el proper 4 de desembre a les 19h de la vesprada.

Els mecenes del Verkami del Demos 8 podreu arreplegar les vostres recompenses a les presentacions del llibre.

Tags: política valenciana, model d'Estat, llibres, identitat valenciana.