Verkami del #demos8. El valencianisme enfront d'Espanya: una anàlisi estratègica, d'Amadeu Mezquida.

7/10/2015

El valencianisme enfront d'Espanya: una anàlisi estratègica. Aquest és el títol del #demos8 que la Fundació Nexe acaba de posar al Verkami, escrit pel politòleg valencià Amadeu Mezquida. El llibre repassa els factors que han conduït el moviment valencianista al seu èxit actual alhora que fa una radiografia de la identitat hegemònica espanyola en la societat valenciana, per a acabar plantejant propostes estratègiques de futur innovadores. El valencianisme es troba en un moment clau de la seua trajectòria, però s'enfronta a un repte important: consolidar-se i créixer per a subvertir l'actual situació identitària al País Valencià.

L'autor, Amadeu Mezquida Ortega (València, 1986), és Llicenciat en Ciències Polítiques i de l'Administració per la Universitat de València, té un mestratge en Gestió Pública per l'Escola d'Administració Pública de Catalunya i estudis en Dret i Gestió de Xarxes. Valencianista actiu des de 2006, col·labora habitualment amb els seus articles amb la Fundació Nexe i eldiario.es. Recentment, ha dirigit la campanya electoral de Compromís a València (2015) que ha propiciat el canvi polític a la ciutat.

El Verkami del llibre estarà en marxa fins al 29 d'octubre, i hi ha moltes maneres diferents de participar-hi. Aquest és l'enllaç a través del qual hi podeu col·laborar. Ens ajudeu?

Verkami El valencianisme enfront d'Espanya: una anàlisis estratègica.

Tags: política valenciana, model d'Estat, llibres.