“El finançament valencià” a debat a la UPV

12/4/2015

Amb motiu de la presentació del llibre “El finançament valencià” de Vicent Cucarella editat per Bromera, la Fundació Nexe organitza  , el pròxim dijous 16 d'abril,  un debat a la UPV amb la participació dels membres de la comissió d’experts assessora en matèria de finançament per a les Corts Valencianes.

Intervindran: Vicent Cucarella (IVIE). Autor del llibre “El finançament valencià. De la submissió al canvi necessari”, Rafael Beneyto Cabanes (Analista Finançer). Autor del llibre “’El finançament dels valencians. Una insuficiència històrica”., Francisco Pérez García (Director de l’ IVIE),  José Antonio Pérez García (Gerent de la UPV),  Ismael Fernández Guerrero (Catedràtic d’ Estructura Econòmica de la Universitat de València), Vicent Peiró, Director General de Tributs i Joc de la Generalitat Valenciana.

Moderador: José Manuel Vela, Catedràtic de Comptabilitat de la UPV i exconseller d’Hisenda de la GV.

Lloc: Sala d’Actes de la Facultat d’Administració i Direcció d’Empreses (2a planta). Edifici 7J. Universitat Politècnica de València. Hora: 12:30 h.

Esdeveniment a Facebook:

Tags: economia, economia valenciana, Fundació Nexe, finançament autonòmic, llibres, ACV Tirant lo Blanc.