‘El finançament valencià’, a la Facultat d'Economia de la Universitat de València

13/3/2015

L'ACV Tirant lo Blanc i la Fundació Nexe presenten el llibre de Vicent Cucarella El finançament valencià. De la submissió al canvi necessari, editat per Bromera. La presentació tindrà lloc el pròxim divendres 27 de març, a les 12.30 hores, a la Facultat d'Economia de la Universitat de València.

En l'acte, en que es podran adquirir exemplars del llibre, intervindrà l'autor, acompanyat per la professora Vanessa Campos i pel gerent de Fundació Nexe i ACV Tirant lo Blanc, Natxo Costa. Estarà presidit per la Vicedegana de la Facultat, Rosa Yagüe.

L'objectiu de l'acte és promoure el debat  sobre el finançament valencià entre la comunitat universitària.

Esdeveniment de Facebook.

Tags: economia, economia valenciana, Fundació Nexe, finançament autonòmic, llibres, ACV Tirant lo Blanc.