Dedicaries 1€ a fer valencianisme? Col·labora amb la Fundació Nexe

16/2/2015
Publicat en Donnem.com

La Fundació Nexe ha posat en marxa un projecte al portal de micromecenatge Donnem.com per tal de cercar aportacions a partir d’un euro que permeten redimensionar el banc d’idees del valencianisme. A partir d’ara qualsevol podrà realitzar aportacions mensuals, a partir d’un euro a la Fundació Nexe de la manera més còmoda i segura.

D’aquesta manera es podran dur a terme projectes com els Quaderns Demos, les Trobades Nexe, el butlletí de reflexió, la col·lecció Pensar el País Valencià i molts altres projectes amb què la Fundació Nexe vol bastir un banc d’idees per al valencianisme.

PROMOCIÓ TEMPORAL: Si t’inscrius abans del 15 de març amb una aportació mínima de 2€ mensuals, després d’un trimestre t’obsequiarem amb un exemplar del pròxim #demos7 en preparació.

Visita el projecte de la Fundació Nexe a Donnem

donnemfb900