Taula redona: El finançament autonòmic. Alternatives des de l’Arc Mediterrani

12/3/2014

L’ACV Tirant lo Blanc i l‘Institut d’Economia i Empresa Ignasi Villalonga organitzen, amb el suport de la Fundació Nexe,  una taula redona per rl dijous 3 d’abril a propòsit del finançament autonòmic.

La taula redona, que tindrà lloc a partir de les 19 h a la sala d’actes de l’Octubre CCC de la Ciutat de València, comptarà amb la visió de tres experts en la matèria provinents de Catalunya, Illes Balears i el País Valencià.

Així, des de la perspectiva balear intervindrà, Joan Roselló, professor de la Universitat de les Illes Balears, i director general de pressupostos del Goven Balear durant els anys 2007-2011. Des de Catalunya, comptarem amb Montserrat Bassols, subdirectora general de finançament autonòmic de la Generalitat de Catalunya. I la perspectiva valenciana l’aportarà, Rafael Beneyto, analista financer, autor del #Demos2 de la Fundació Nexe i membre de la junta directiva de l’Institut Ignasi Villalonga.

Tags: economia, economia valenciana, finançament autonòmic, ACV Tirant lo Blanc.