Presentació del llibre “La banca que necesitamos” a la UJI de Castelló

3/2/2014

El dimecres 12 de febrer, Joan Ramon Sanchis , Catedràtic d’Administració i Direcció d’Empreses de la Universitat de València, presenta en la Universitat Jaume I de Castelló el seu llibre ‘La banca que necesitamos’.

En el moment actual ens trobem que el sistema financer valencià pràcticament ha desaparegut, amb els perjudicis que açò comporta per a particulars i empreses. Aquesta obra ofereix una visió crítica sobre les mesures que s’estan adoptant davant la crisi econòmica i el paper que està desenvolupant la banca. A partir d’aquests antecedents i la seua anàlisi, Sanchis proposa alternatives al model bancari tradicional.

L’acte l’organitza l’Associació Cívica Tirant lo Blanc i la Fundació Nexe amb la col·laboració de la Universitat Jaume I (UJI), l’Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local (IIDL) i el Servei de Publicacions de la Universitat de València.

La presentació tindrà lloc en la Sala de Juntes de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de l’UJI, a les 12 hores, el 12 de febrer, en un acte presentat per Francesc Xavier Molina,, Catedràtic d’Organització d’Empreses de l’UJI, director de l’IIDL i coordinador del grup de recerca AERT i on també intervindrà  Raül Burriel, membre de l’ACV Tirant lo Blanc i patró de la Fundació Nexe.

Tags: economia, llibres, ACV Tirant lo Blanc.