Assemblea General del Tirant lo Blanc i reunió del Patronat de la Fundació Nexe

3/2/2014

El nou Consell Nacional de l'ACV Tirant lo Blanc  i la memòria de gestió de l'any 2013 han estat aprovats per la unanimitat dels socis assistents a l'Assemblea General Ordinària  els quan van felicitar l'entitat per un any en què s'han registrat més d'una vintena d'altes de nous socis i s'han consolidat diversos projectes de l'entitat.

Al nou Consell Nacional continuen com a Presidenta i Secretari General, Nathalie Torres i Ferran Puchades, respectivament, i s'incorpora com  a tresorer Vicent Guillamón, en substitució d'Elies Seguí que continuarà com a vocal del Consell Nacional assumint nous projectes de l'entitat. Junt a ells també formen part com a vocals, Clara Ferrando, Gonçal Grau, Carlos Villodres, Maria Josep Amigó, Jaume Ortolà, Vicent Flor i Natxo Costa.

L'objectiu per als pròxims dos anys és continuar treballant pel valencianisme en xarxa  mitjançant la col·laboració amb altres entitats del valencianisme, contribuint a la formació i a la generació de debats en la societat valenciana.

Per la vesprada, després d'un dinar de germanor, s'ha celebrat també la reunió del patronat  de la Fundació Nexe, de la qual l'ACV Tirant lo Blanc n'és membre com a entitat promotora, i on s'ha aprovat el pla d'actuació per a l'any 2014. Un pla d'actuació que inclou la publicació de nous quaderns #Demos i  un segon volum de la col·lecció Pensar el País Valencià per a la pròxima primavera.

La Fundació Nexe està estudiant, a més  amés, nous i ambiciosos projectes en coherència amb la seua vocació de banc d'idees per al valencianisme.

Tags: Fundació Nexe, ACV Tirant lo Blanc.