II Trobada #dospuntzero de l'ACV Tirant lo Blanc

10/9/2013
Publicat en ACV Tirant lo Blanc

dospuntzerotarja

Després de l’èxit de públic i la bona acollida i valoració de la passada edició de la Universitat del Tirant dedicada a la temática del #dospuntzero i l’ús de les xarxes socials, l’ACV Tirant lo Blanc aposta per emancipar el format amb l’ànim de convertir-ho en unes jornades anuals estables per a analitzar i formar a la joventut valenciana en les possibilitats del nou paradigma de interrelacions i comunicació 2.0.

La Fundació Nexe, el Bloc d'Estudiants Agermanats i Germania, entre d'altres entitats valencianistes, col·laboren en l'organització d'aquesta trobada.

El programa i les inscripcions estan disponibles a partir de l'11 de setembre a:

Tags: participació ciutadana, llibres, innovació, ACV Tirant lo Blanc, joventut.