Documents

Debat: Nacionalistes i regionalistes al País Valencià - I Trobada Nexe #PensarPV

21/6/2013
Publicat en Youtube

Debat "Nacionalistes i regionalistes al País Valencià" dins de la  I Trobada Nexe #PensarPV Intervenen: Rafael Castelló (UVEG), Gil-Manuel Hernàndez (UVEG) i Vicent Martínez (periodista). Modera: Eva Llorenç

Debat sobre el capítol "La definició nacional de la realitat al País Valencià" del llibre "Nació i identitats. Pensar el País Valencià" publicat a l'editoriial Afers. Al capítol es presenten de manera sumària les principals conclusions obtingudes al llarg de les investigacions sociològiques realitzades per l'autor respecte a la presència social dels nacionalismes espanyol i valencià en la societat valenciana. Es fa un especial èmfasi en la relació entre les posicions en l'estructura social i les posicions nacionals, així com en la presència dels atributs identitaris. El fonament de les conclusions són les evidències empíriques aconseguides.

Tags: Fundació Nexe, llibres, identitat valenciana, ACV Tirant lo Blanc.

"Nacio i identitats. Pensar el País Valencià"