L'ACV Tirant lo Blanc estrena web i vídeo per a eixamplar la seua base social

5/4/2013

L'Associació Cívica Valenciana Tirant lo Blanc, que impulsa junt amb altres particulars la Fundació Nexe, ha estrenat esta setmana nova pàgina web, Amb ella, el Tirant ha presentat també un nou vídeo on resumeix el seu treball i convida a sumar-se a nous membres.

L'ACV Tirant lo Blanc inaugura un nou portal més dinàmic, pensat per a una major interacció i una filosofia completament 2.0. Un punt de trobada on podràs seguir tota la informació generada per l' entitat cívica i ferramentes per al valencianisme en xarxa.

Coincidint amb aquesta estrena  l'ACV Tirant lo Blanc també ha posat en marxa una campanya d'implantació amb la qual pretenen eixamplar la seua base social i arribar a més i més valencianistes que poden ajudar a fer possible així el treball d'una entitat que porta prop de 22 anys treballant en positiu per fer país.

La campanya fa una crida  a la incorporació de noves persones a l'ACV Tirant lo Blanc. Per afavorir-ho s'ha editat un vídeo explicatiu que resumeix el sentit de l'existència del Tirant i els principals projectes treballats per l'entitat. A més a més entre les novetats englobades dins d'aquesta campanya d'implantació  serà possible donar-se d'alta directament des del nou formulari web

Tags: ACV Tirant lo Blanc.

Visita la nova web del Tirant: www.tirant.org