Oberta la inscripció al 7é Seminari Debat d'Idees Valencianistes - #seminariTLB

7/1/2013

L'ACV Tirant lo Blanc, en col·laboració amb la Fundació Nexe organitza una nova edició, la setena, d'aquest Seminari Debat d'Idees Valencianistes que com a principal novetat enguany incoporarà diverses sessions amb un tàndem de ponents per tal de fer més plural i amples les visions recollides.

El valencianisme es pot definir com un moviment cívic que pretén la modernització de la nostra societat i que ha sigut capaç en les darreres dècades de generar importants aportacions en el camp de la cultura, de l’economia o del medi ambient. Al mateix temps, la universitat ha sigut tradicionalment un espai de reflexió i de debat científic i social (sent la teòrica factoria del coneixement humà). En eixe sentit, valencianisme i universitat, formen un binomi adient per a poder abordar el present i les perspectives de futur d’algunes de les principals problemàtiques que ens afecten com a poble. En eixe context, pretenem reunir un notable grup d’experts en diverses disciplines per a escoltar i debatre propostes que permeten construir una societat millor.

El seminari, reconegut com a curs d'Extensió Universitària de la Universitat de València i convalidable per 2 crèdits de lliure elecció, constarà de 8 sessions que tindran lloc  al Campus de Blasco Ibañez de la Universitat de València, els dimecres lectius, a les 19h, entre el 13 de febrer i el 24 d'abril del 2011.

PROGRAMA I INSCRIPCIONS ACÍ.

Tags: ACV Tirant lo Blanc.