Eleccions a Catalunya: una visió valenciana

22/11/2012
Publicat en Tertúlia i seguiment de la nit electoral catalana

A ningú no se li escapa que les pròximes eleccions al parlament de Catalunya són una fita transcendental amb conseqüències polítiques ben importants per a Catalunya però també per a l'estat i per extensió per als valencians i valencianes. Però quines poden ser estes conseqüències? Es materialitzarà la convocatòria d'un referèndum d'autodeterminació per a Catalunya durant la pròxima legislatura?

Per analitzar esta qüestió i realitzar un seguiment de la nit electoral l'ACV Tirant lo Blanc organitza una tertúlia amb la col·laboració de la Fundació Nexe i la presència de joves politòlegs, sociòlegs i experts en comunicació política.

Coneixerem els resultats dels sondejos a peu d'urna i aguantarem la nit fins ben avançat l'escrutini al temps que tastem les tapes, vins i cerveses del Bar La Murta.

Diumenge 25 de novembre. A partir de les 20hrs. Bar La Murta. Carrer de la Murta 14, Benimaclet.

Esdeveniment a Facebook.

Tags: política valenciana, internacional, model d'Estat, cultura democràtica, política espanyola, ACV Tirant lo Blanc.