Últims dies de la campanya a Verkami per a fer possible el #demos3

2/10/2012
Publicat en Verkami

Demos, fulls de recerca i de divulgació és una col·lecció de documents de treball científics i tècnics que volen obrir debats i oferir propostes i respostes als reptes que té plantejats la societat valenciana. Ara la Fundació Nexe vol implicar la comunitat en el procés d'edició del tercer dels quaderns Demos que provisionalment porta per títol Valencians i democràcia: Del malestar a la proposta.

La redacció del document anirà a càrrec de Carlos Villodres, un jove politòleg valencià que per a la seua redacció realitzarà un exhaustiu treball de recerca i anàlisi amb l'objectiu que el resultat del treball siga una proposta per al debat amb vocació transformadora i ambiciosa.

Els recursos obtinguts aniran destinats a l'edició del quadern en paper, l'organització de les presentacions i tallers relacionats i els enviaments a organitzacions i institucions —acadèmiques, polítiques, socials, cíviques, sindicals— afectades pel contingut de la proposta. En cas d'obtindre majors ingressos treballarem també en l'edició d'un vídeo a tall de resum pedagògic d'algunes de les principals conclusions del treball.

Totes les persones que participen en el verkami, amb independència de la quantia de la seua aportació, rebran un dels quaderns i apareixeran en la pàgina de mecenatge com a reconeixement de la seua aportació.

Més informació a la pàgina del projecte a Verkami.

Tags: política valenciana, Fundació Nexe, participació ciutadana, llibres, cultura democràtica.