Presentació del #demos1 a la Universitat de València

22/5/2012

Presentació del #demos1

L'ACV Tirant lo Blanc organitza una taula redona i presentació del quadern #demos1 de la Fundació Nexe "La política lingüística al País Valencià. Del conflicte a la gestió responsable" que tindrà lloc el pròxim dijous 31 de maig a partir de les 18.30h a la Sala de Juntes de la Facultat de Filologia de la Universitat de València. Junt amb les seues autores, les tècniques lingüístiques Susanna Pardines i Nathalie Torres, hi participen Rafael Castelló, director del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València i Anselm Bodoque, politòleg.

Les persones assistents podran fer-se amb un exemplar imprès del primer dels quaderns editats per la Fundació Nexe.

Aquest treball aborda la qüestió lingüística valenciana des d’una perspectiva crítica amb les polítiques lingüístiques dutes a terme pels successius governs autonòmics, i insisteix en la necessitat de posar en pràctica noves polítiques lingüístiques que deixen enrere l’enfrontament i cerquen el benestar dels valencianoparlants.

Susanna Pardines és llicenciada en Filologia Hispànica-Secció de Filologia Valenciana per la Universitat de València-Estudi General. Treballa com a tècnica lingüística en l’administració autonòmica. És sòcia de l’ACV Tirant lo Blanc i patrona de la Fundació Nexe.

Nathalie Torres és llicenciada en Filologia Hispànica-Secció de Filologia Valenciana per la Universitat de València-Estudi General. Treballa com a tècnica lingüística en l’administració local. És sòcia fundadora de l’ACV Tirant lo Blanc i patrona de la Fundació Nexe.

Esdeveniment a Facebook:   http://www.facebook.com/events/390741880977703/

Tags: política valenciana, política lingüística, identitat valenciana, ACV Tirant lo Blanc.