VI Seminari Debat d'Idees Valencianistes

13/1/2012

El valencianisme es pot definir com un moviment cívic que pretén la modernització de la nostra societat i que ha sigut capaç en les darreres dècades de generar importants aportacions en el camp de la cultura, de l’economia o del medi ambient. Al mateix temps, la universitat ha sigut tradicionalment un espai de reflexió i de debat científic i social (sent la teòrica factoria del coneixement humà). En eixe sentit, valencianisme i universitat, formen un binomi adient per a poder abordar el present i les perspectives de futur d’algunes de les principals problemàtiques que ens afecten com a poble. En eixe context, pretenem reunir un notable grup d’experts en diverses disciplines per a escoltar i debatre propostes que permeten construir una societat millor.

Podeu trobar tota la informació actualitzada a  www.tirant.org

Tags: política valenciana, economia, economia valenciana, model d'Estat, política lingüística, identitat valenciana, mitjans de comunicació, ACV Tirant lo Blanc.