Presentem la col·lecció Demos, editada per la Fundació Nexe

24/11/2011

Demos, fulls de recerca i de divulgació és una col·lecció de documents de treball científics o tècnics que volen obrir debats i oferir propostes i respostes als reptes que té la societat valenciana. La col·lecció és dirigida per Vicent Flor, sociòleg i patró de la Fundació Nexe.

El primer número, ja disponible en versió de paper i en pdf, està dedicat a La política lingüística al País Valencià, un treball de Susanna Pardines i Nathalie Torres. El segon número, que apareixerà pròximament, estarà dedicat al finançament autònomic.

La presentació de la col·lecció es farà en el si de la Universitat del Tirant el dissabte 26 de novembre, a les 17 hores, a la seu del Centre de Cultura Contemporània situat, al carrer Sant Ferran de València.

Tags: Fundació Nexe.