Sopar i tertúlia amb Vicent Flor

27/9/2011

L'ACV Tirant lo Blanc i la Fundació Nexe organitzen un sopar-tertúlia amb Vicent Flor, sociòleg i autor del llibre Noves glòries a Espanya, i patró i col·laborador de la Fundació Nexe. El sopar tindrà lloc el pròxim dijous 6 d'octubre a la Societat Coral El Micalet, de la Ciutat de València. El preu del tiquet serà de 15€ per a socis del Tirant i 18€ per a la resta de participants.

Per a reservar plaça cal realitzar un ingrés en el compte de la CAM: 2090 2832 61 0200017830 i enviar un correu electrònic amb les vostres dades a administracio@tirant.org abans del 5 d'octubre. Les places són limitades.

Podeu participar en el debat enviant les vostres preguntes i reflexions piulades a Twitter amb l'etiqueta #tirantdetwitter o seguint-nos a @acvtirant. Trobareu més informació de l'esdeveniment en Facebook.

Tags: política valenciana, identitat valenciana.